Three weeks ago I was arrested while jogging and charged with incitement based on opinions expressed on this blog. I was imprisoned and faced up to 8 years. However, now an appellate court (Gulating lagmannsrett) has ruled that my blog is actually legal, so assuming the Supreme Court upholds this decision next week, the entire case stands to collapse for the prosecution and I am completely exonerated. Some of my utterances may have been infelicitous (and won't be repeated), but they are not illegal under current law.
It has been quite an adventure being treated as an extremely dangerous enemy of the state, and I will have lots more to say about my prison experience later. Now I must try to piece my life back together, which is difficult because the cops stole all my computers and storage media etc. and made a mess of all the rest of my belongings. Of course, with my controversial opinions I know better than having anything illegal at home, but that does not stop the cops from dreaming up conspiracy theories based on whatever everyday items they find. Among the things seized are normal books bought at Amazon, notebooks, calendars and papers, even printouts of newspaper articles. They also later returned and stole all my perfectly legal cactuses, which amounts to sheer bullying. They impounded a folder labeled "The Harlem Renaissance," which contained my notes and articles (from when I was a grad student in English in 2002-4) about that literary movement. In the documents provided to my lawyer this has become "The Harlem Resistance." Apparently they think this is evidence of terrorist plans or whatever. Textbooks about explosives handed to me by the Army when I was conscripted back in 1997 were also presented by the cops to the courts and media as evidence that I am seriously dangerous and need to be imprisoned. When this nonsense was exposed, they started attacking my mental health, portraying me as mentally unstable before I talked to a psychiatrist who reached the opposite conclusion and found me sane. These are just some examples of the incredible turns of events in this case. And if it doesn't end in the Supreme Court next week, I have a hell of a trial to look forward to, which I will take full advantage of as a pulpit for men's rights activism.
Friday, July 27, 2012
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
301 comments:
«Oldest ‹Older 201 – 301 of 301Stå på Eivind! Du vet at du har gjort noe riktig når alle artikler om deg er lukket for kommentarer.
Det er også en god indikasjon på at det finnes mange med samme meninger som deg om feminismen.
Setter stor pris på din innsats for frihet! :)
Kan hende er artiklene lukket for kommentarer ettersom det dreier seg om en pågående straffesak, blant annet.. ?
Lukke kommentarfelt pga en straffesak? Neppe! Det er vel heller slik at enkelte artikler ikke har kommentarfelt. Er litt forskjellig hvordan aviser praktiserer det med kommentarfelt
Jeg følger spesielt db da dette er den største norske nettavisen.
Bare i dag finner jeg 3-4 artikler som er relatert til Eivind og likestilling, som samtlige er stengt for kommentarer.
Ta denne her for eksempel: http://www.dagbladet.no/2012/07/31/kultur/debatt/debattinnlegg/likestilling/eivind_berge/22752912/
Som _er_ et debattinnlegg, men fortsatt er stengt for kommentarer.
DB redaksjonen forventer kanskje en del hatske uttalelser både på den ene og andre siden av feminisme ideologien. Og så gidder de ikke å modere innleggene så veldig/sommerferie blant de fast ansatte, og da blir det vel sånn...
Du har et poeng der :-)
Jeg mener kommentarfeltet burde vært åpne og umodererte uansett hva sak det omhandler.
Noen vil alltid ha kontroversielle meninger, hatfulle ytringer osv, men det hjelper ikke å undertrykke disse ytringene og tankene bare fordi de ikke er aksepterte av "kollektivet".
Hei ildvinge. Christoffersen gikk jo ut i media og vurderte Berges mentale helse, så da kan han vel gjøre det med deg også. Psykologi er forresten så kvasivitenskaplig uansett så det kan vel like gjerne være ham. De som fulgte litt med i Brevik rettsaken bør vel skjønne dette. Her satt jo professorer som perler på en snor, Kringlen, Malt, Torgersen, Sørheim og Husby, de var ikke enig seg i mellom, skjønt de to siste blir vel unntaket, ja faktisk var de ikke enig med seg selv engang. 5-20-18-10-3... BINGO (psykologi oppsummert i et nøtteskall)
Jeg tror at dersom dere går i dere selv så skjønner dere at avisene ikke stenger kommetarfeltene fordi de er redde for sannheten (eller del av en stor venstreorientert feministisk sammensvergelse). Sannheten er nok heller at det kommer så mye usammenhengende drit i form av hat og sinne at det rett og slett ikke er verdt det. Det finnes egne nettsteder for sånne som dere, Document.no, nyhetsspeilet, denne bloggen etc. Vi andre kan spare oss.
Hei berge. Hadde satt pris på om du kunne svart på følgende spsm. Var den bilen som tok deg en stasjonsvogn type volvo med skiboks på taket? Var det også en rød grell bil i nærheten, type mazda, hyundai e.l. Hadde satt veldig pris på om du kunne resonnert rundt det
Synes jeg husker det var en Volvo stasjonsvogn, ja. Tror den hadde noe på taket også. Jeg husker dårlig hvordan de andre bilene så ut.
Stå på! Er helt enig med deg og ikke la staten eller andre stoppe deg! :)
Lurer meg på hva de har inni den skiboksen.. Fikk et visst clue om det da det var en svær politioperasjon i nabolaget her jeg bor, i fjor. 4-5 politibiler, samt sivilpoliti, masse politifolk oppå taket i et høyhus i nærheten, firte seg ned fra taket og entret inn vinduet, for å ta en person som var der inne. Var mye spaning i området i timen før det, også - som var hva jeg la merke til først. Folk som lå bak busker og så opp mot rommet/vinduet mens de rapporterte intenst på mobil e.l. Senere kom selve aksjonen. Etter at arrestanten var trygt på plass inne i en stor patruljebil og lagt i jern, som det heter, så stod politifolk i både uniform, spesialtroppuniform og i sivil i en stor sirkel og debriefet. En mengde biler også, som sagt, inludert en med en henger som så ut som om den kunne ha plass til en gummibåt eller masse ski, etc. De brukte det som utstyrsbeholder, er jeg rimelig sikker på.
Kan være alt mulig rart inne i de skiboksene, inkludert våpen, utstyr til å fire seg ned fra tak (rappelering) med osv osv.
The Man Says:
På en måte mener jeg også at Feminismen er litt vår egen skyld, rett og slett fordi vi tillot det.
Fedrene våre satte rett og slett ikke foten hardt nok ned på 60-talet. De satt heller å røkte hasj og brukte anledningen til å få pult litt ekstra, fremfor å ta ansvar å sette foten steinhardt ned. Og fedrenes synder rammer jo som kjent selvsagt ungene til 6 og 7 generasjon. MEN: Det er aldri forsent, og løsningen ligger som sagt innen husets 4 vegger. Vi må bare bestemme oss for hvordan Kjærringa skal oppføre seg, forklare henne hva som gjelder, og lystrer hun ikke får hun ris på blanke messingen til hun lærer.
At Feminismen skal ned, hersker det jo ingen tvil om, og alle er enig om det, men jeg mener som sagt at løsningen ligger i å ta det ved rota ved å pryle Feminismen ut våre egne kvinner først, kjærring for kjærring, fremfor å skylde på andre og velge ut tilfeldige syndebukker.
En kjapp ukentlig pryl på rassen før middagen, kunne gjordt underverker på meget kort tid.
Da ville man også fått plassert straffen der den virkelig hører hjemme, nemlig på ræva til våre egne bortskjemte frekke små jævel-fnask som vi faktisk selv har latt skjemmes bort.
Men som sagt, for meg blir det feil å pålegge Politiet oppgaven og ansvaret for å oppdra våre kvinner. Å pryle kona, har tradisjonelt vært noe hver enkelt har måttet ta ansvar for sjøl og det mener jeg er det eneste riktige. Det er jo tross alt sånn at siden vi tross skal herske over kjærringa, må vi nesten gidde å ta jobben med å få kustus på røya sjøl. Jeg ser ingen snarveier der, men mener som sagt at det er vårt ansvar å pryle Feminist-dritten ut av Kjerringa sjøl.
Uansett får vi nesten bare ta lærdom av hele 1800 og 1900 talet og notere oss bak øret at Feminisme, som all annen drit samler seg fort opp hvis dassen går tett. Derfor må man tømme dassen med en gang den tetter seg. Det vil altså si at vi dessverre får ta den ubehagelige jobben med å pryle kjerringene litt ekstra hardt og ofte nå en periode, til vi får staka opp dassen igjen.
Og deretter, når frykten for HERREN har festet seg i rumpeflesket hennes, kan man heller bare ta prylinga en gang i uka. Det er mitt forslag, og det er det jeg synes er fair. Våre fedre lot dritten vokse frem fordi de var late og ikke gadd å banke kjærringa i tide.
Og nå sitter vi igjen med jobben det er å pryle Kjærringa tilbake til oppvaskbenken. Da får vi bare lære våre sønner og deres sønners sønner til generasjonenes ende, at det er sånt som skjer hvis man blir slepphendt med kustusen på Kjærringa. Og i så tilfelle får man bare jobbe og pryle, til Kjærringa atter engang nynner over oppvasken. Høres det fair ut Gutter?
Det er hvertfall det opplegget jeg kommer til å kjøre, så får dere nesten bare gjøre som dere vil.
For vi må aldri glemme hva dette handler om. Vi er menn og derfor skal vi bestemme. Det er vår plikt såvel som vårt privilegium.
Og vi er Sjefen og derfor innebærer også den jobben ansvaret for å ta tak når det må tas tak.
Så gå igang, ta tak, pryl ivei og klask Kjærringa en ekstra gang på rassen fra meg. Men ikke skyld på andre, hverken purken eller biblotekaren, hvis dere ikke tukter hardt nok og Kjærringa utvikler feministiske trekk. Da får dere heller bare pryle på til hun er på stell igjen. Vel det var det. Hei sveis.
Har ikke sett noe vedrørende innstilling fra høyesterett.
Høyesterett har ikke bestemt seg i dag heller. Regner med kjennelsen kommer i morgen. De har litt å tenke på nå, siden dette får så store konsekvenser langt utover min egen sak. Håper det kan hjelpe Krekar litt også.
Kjendisakademikeren Lars Gule har lenge vært i fyr og flamme over måten Krekar har vært behandlet på, kan jeg love dere.
Hilsen PS
Hvis høyesterett har kommet med en beslutning som ikke forkaster påtalemyndighetens anke, så er det ikke sikkert du får vite om det før politiet går til evt. ny pågripelse av deg.
Bare som en liten advarsel!
Jeg tror advokaten min får vite kjennelsen samtidig som politiet, og så ringer han meg umiddelbart. Han tror ny pågripelse er helt urimelig og ekstremt usannsylig. Har du grunn til å tro noe annet?
Jeg er enig i at det ville være fullstendig urimelig. Og ikke så rent lite patetisk av politiet for den saks skyld.
Likevel er det jo politiet som skal forkynne disse kjennelsene og hva ville da være bedre enn å gjøre det i forbindelse med ny pågripelse, sett fra politiets ståsted.
Selv om det åpenbart ville være urimelig, tror jeg ikke politiet ville la en mulighet for pågripelse gå fra seg om de fikk muligheten. Dette baserer jeg på personlige erfaringer.
Forhåpentligvis gjør HR jobben sin slik at dette uansett ikke blir aktuelt.
Forøvrig forundrer det meg hvor politiet, og for den saks skyld tingretten, har funnet grunnlag for at du har oppfordret til iverksettelse av straffbare handlinger(?). Det kan virke som at både politiet og tingretten består av ganske så middelmådige, eller t.o.m helt elendige, jurister.
Advokaten min har ikke opplevd at politiet går til ny pågripelse når de har vunnet frem med tilsvarende anker i Høyesterett. Det blir veldig søkt å arrestere meg igjen nå, og så ser politiet enda mer patetiske ut når Gulating løslater meg enda en gang etter noen dager fordi det åpenbart ikke var noen gjentakelsesfare her. Tror du ikke at politiet kanskje selv skjønner at dette har gått for langt nå?
Joda, man kan alltids håpe at de nå omsider har forstått såpass.
Jeg har ikke oppfordret til iverksettelse av straffbare handlinger, og det tror jeg Lagmannsretten skjønner hvis anken går tilbake dit. Så langt har de jo bare sett på om blogging i det hele tatt kan rammes av oppviglerparagrafen, og forkastet hele fengslingen fordi de mener blogging ikke faller under offentlighetsbegrepet som er et krav for straffbar oppvigling.
Politiet og Tingretten består tydeligvis av helt elendige jurister, ja. Men dessverre kan de lage masse trøbbel for deg før mer fornuftige jurister får sett på saken.
Tenk at du skrev det om Krekar! Der mistet jeg all respekt for deg. Du er bare ekkel nå.
Hva har Krekar gjort egentlig som tilsier at han fortjener så mye straff? Har ikke han også rett til å mene ting?
Krekar er vel dømt for flere andre paragrafer som går på direkte trusler. Men i den grad han er fengslet for oppvigling på falskt grunnlag av offentlighet, så fortjener han det ikke mer enn meg. Har ikke satt meg helt inn i saken hans.
Og 5 år for trusler virker uansett litt drøyt. Skulle tro han ville iverksatt noe for lengst om han virkelig var farlig?
Nei, stemmer det. Tingretten hadde jo faktisk klart å glemme å vurdere om lovens krav om [oppfordring til] "iverksettelse" var oppfylt. Bare det er jo i seg selv en skandale.
Straffelovens prg. 110 er sånn sett interressant(men blir aldri brukt).
"Straffeloven 1902 § 110 er rettet mot dommere, lagrettemedlemmer og skjønnsmenn som handler mot bedre vitende. Straffebudet gjelder alle former for tjenestehandlinger. Lovovertrederen må etter egen oppfatning handle uriktig. Dersom en dommer mot bedre vitende uriktig tillater opplesning av en politiforklaring, er straffebestemmelsen overtrådt, selv om handlingen ikke får innvirkning på dommen. Strafferammen er fengsel i inntil fem år. Skyldkravet er forsett"
Hva er det som feiler deg???? Forstår du ikke hvor grusomt det er å leve hver dag med drapstrusler hengende over seg???
Visste du ville trykke på en del irrasjonelle menneskers emosjonelle knapper med å nevne Krekar, Eivind.. Det er svært mange i samfunnet som ikke forstår seg på juss og prinsipper.
Lars Gule var helt i fistel over måten politiet overreagerte mot Kreker på, nå i vår. Husker ikke nøyaktig hva han sa, men han mente vel at politet handlet svært smålig og overreagerte.
Gule har imidlertid lang historikk hva gjelder å sympatisere med muslimer osv. Lite tilsier at han vil forsvare deg like innbitt - der kommer hans emosjonelle programmering inn i bildet, igjen. (Hva gjelder feminisme så er han nok temmelig indoktrinert, han som de fleste andre i det norske, hjemmegrodde provinsakademia.)
Ja, juristene i politiet er ofte blant de svakere, og det er også velkjent at en del av dem føyer seg etter tjenestemennene og -damene sin vilje, inkludert etterforskere.. De tør ikke å gjøre seg selv upopuløre i miljøet (altså på stasjonen). Nei, jeg fleiper ikke. Dette vet jeg.
Juristene i Tingretten er en blanding av litt ymse. Noen er særdeles dyktige og erfarne, andre er rykende ferske fra lesesalen - og atter andre er midt i mellom.
Det er nok ikke alle i Gulating som er helt patente heller, så du var gjerne heldig med sammensetningen av dommerpanelet der.
Hva gjelder punktet med at Eivind skulle kunne pågripes igjen, så medfører dette neppe riktighet. Saken vil jo i så fall tilbakevises til lagmannsretten, altså Gulating, for ny vurdering. At Høyesterett opphever Gulatings kjennelse, leder altså ikke til umiddelbar aksjon fra ordensmaktens (politiets) side.
Hilsen PS(T) (tøyse-T)
http://www.ssb.no/forskning/artikler/2012/6/1340702618.81.html
Du er ingen libertarianer. En libertarianer skjønner hvilken trelldom religion er. Du vet ikke en gang hvem Robert Nozick er - som regnes som en nøkkelfigur i libertarianismen. Det er jo bare flaut. Ayn Rand, som du liker, avviser forøvrig libertarianismen. Du er en skam som skrev det du skrev om Krekar nå. En libertarianer truer ikke folk på livet.
PS(T) Det høres ut som du har en del erfaring med rett og politivesenet i Bergen?
Har du grunnlag for å si noe om forskjellsbehandling hva angår siktelse? Med det mener jeg om det er lettere å bli pådømt om det eksempelvis er en sedelighetsparagraf man er siktet etter.
Jeg vet selvsagt at dette knytter seg opp til hver enkelt sak, men har du grunnlag for å hevde at dommere blir mer alvorlig stemt med en gang det er snakk om noe seksuelt?
Og er det lettere å bli dømt foreksempel for beføling enn voldtekt?
Lars Gule agiterte for at jeg skulle straffeforfølges allerede på paneldebatten ved UiB i fjor, så jeg forventer ikke akkurat noe støtte fra den kanten.
Jeg forsvarer ikke Krekar sine drapstrusler. Men det virker som han nå er tiltalt for noe mer på lignende urimelig grunnlag som meg. Noe han sa på en pressekonferanse i retten eller noe? Er ikke oppviglerparagrafen inne i bildet der? Det samme offentlighetsbegrepet må jo også gjelde for ham.
Det høres kanskje veldig paranoid ut, men jeg føler meg overvåket. I dag da jeg kjørte var det flere biler som oppførte seg mistenkelig. En bil kjørte sagte foran meg før den blinket inn til siden. Jeg kjørte inn en sidevei, hvor jeg ble en stund. Da jeg kom ut igjen, hadde bilen forflyttet seg til et sted lenger borte og snudde og kom etter meg. En annen bil kjørte ut foran meg og satte kraftig ned farten før denne også blinket seg inn til siden. En svart volvo med skiboks på taket. Jeg kan bare ikke la være å synes at dette er ekkelt!
Hmm, det er ikke umulig du blir overvåket. De skulle jo sjekke ut nettverket mitt, så alle som har hatt kontakt med meg eller kommenterer her er i faresonen. Jeg vil anbefale å kryptere alle data og ta backup i skyen, så får de ikke gått gjennom hele din digitale identitet hvertfall slik de gjør med meg. Ikke skriv ned noen passord. Hvis du blir pågrepet, så virker det mest sannsynlig når du forlater huset huset av en eller annen grunn og ikke kan forsvare deg. Tror de ventet en stund på at jeg skulle ta en joggetur. Trenger du advokat, kan jeg anbefale Henrik Birkeland. Nekt avhør, ellers blir du bare sittende enda lenger på glattcelle før eventuell fengsling. Forklar deg først i retten.
-Ingen som husker all politivolden i Bergen?
-Ingen som husker at politiet i Bergen plantet hasj på en voldsforsker?
-Ingen som husker at de regelmessig banket opp arresterte i heisen i politihuset?
Alt kom frem i lyset. Ingen ble dømt.
Disse folkene er der fortsatt, i politiet, i Bergen. Så det er jo ganske modig å la seg arrestere og sitte på glattcelle nettopp i Bergen.
Hvis man ser på voldsstatistikken i Bergen de siste 30 årene, så vil man finne at politifolk begår betydelig mer ulovlig vold enn det oversettere gjør. Så de får arrestere hverandre.
Les mer her: http://www.ub.uib.no/avdeling/jur/arkiv/utst981/politivo.htm
"Jeg vet selvsagt at dette knytter seg opp til hver enkelt sak, men har du grunnlag for å hevde at dommere blir mer alvorlig stemt med en gang det er snakk om noe seksuelt?"
- Om de har døtre, så skal du slett ikke se bort fra at sjansen for det øker. Er det en sak om overgrep mot unggutt så ligger man vel tynt an uansett. Dommere er mennesker de også - de har sine ubevisste preferanser og fordommer.
"Og er det lettere å bli dømt foreksempel for beføling enn voldtekt?"
- Ingen anelse, holdt jeg på å si, men det ligger jo egentlig i sakens natur, og Eivind har kommentert det her en del allerede: Dess høyere strafferamme, dess høyere terskel for å dømme. Ingenting i jussen sier at det skal være slik, men her kommer den menneskelige faktoren inn i bildet. Det skal mer til for at legdommerne dømmer en pen, håpefull og ung mann for voldtekt, i en sak med påstand mot påstand, enn at de dømmer en suspekt, middelaldrende, ensom ulv, for beføling av 16-årige jenter på kjøpesenter, og slikt (hvor det også er vesentlig lavere strafferamme).
Angående dette med overvåkning, et par momenter:
1) Eivind, har du grunnlag for å tro at ordensmakten har tilgang til IP-adressene til folk som kommenterer i bloggen her? Må de ikke ha tillatelse fra moderselskapet i USA (Blogger) for å få det - eller bruker de en bakvei?
2) Han som mente at han hadde registrert suspekt oppførsel rundt seg, bor han i Bergen? Tviler på at ordensmakt utenfor Bergensområdet vier slikt noen ressurser (og tviler for så vidt på at de gjør det innen Bergen også, med mindre man skriver ekstreme ting her).
Hilsen PS(T)
Jeg tviler sterkt på at de kan linke IP'er til kommentarer her. Da må de isåfall ha fått Google til å samarbeide. De kan ha fått tilgang til min StatCounter, som viser IP-adresser til all trafikk, men den viser heller ikke hvem som kommenterer hva.
Kan anbefale bruk av TOR-browser
Altså, for å gjøre det klinkende klart:
Kan aldri tenke meg at politiet eller PST tar seg tid til å overvåke noen som har kommentert her så langt - bortsett fra enkelte som allerede eventuelt måtte være kriminelle "utskudd" (ha betydelig rulleblad, og som i tillegg reellt sett betraktes av politiet som potensielt labile/skumle). Politiet har rett og slett ikke slike ressurser. De har knapt nok ressurser til å holde orden på alle spionene som fins innenfor Norge, og i tillegg skal de holde oppsyn med terrorister, fundamentalister, urokråker a la Arfan Bhatti og andre aktive avvikere. Det ordinære politiet skal holde oppsyn med og kontroll på organiserte kriminelle miljøer, så som potensielle arvtagere etter A- og B-gjengene, NOKAS-gjengen etc, samt motorsykkelbander, rumenske og litauiske ransligaer, russisk mafia, albansk mafia, leiesoldater og andre spesialtrente elementer.
PST har vært underfinansiert i mange år nå, og det samme påstår politiet at de har vært.
Jeg tror ikke noen som helst skal bekymre seg over egen aktivitet i denne bloggen, om man altså ikke har et betydelig rulleblad og må vite med seg selv at man fort kan ansees som et risikomoment.
Og jeg tror altså ikke at politiet får tilgang på IP-adressene her, med mindre de klarer det på et eller annet vis via datautstyret de beslagla hos Eivind*, eller via Telenors Politisvarssenter. De får uansett ikke tak i hvem som skriver hva (faktisk) - bare hvem som er innom her, og muligens - *muligens* - hvem som etterlater innhold (men ikke hvilket innhold). Ergo er det antagelig likegyldig, sett at de ser IP-adressene (hvilket i seg selv er usannsynlig), om en bare leser her/åpner bloggen (eller "logger seg inn") eller om en skriver noe.
* Kan du selv se IP-adressene som korresponderer med de enkelte innleggene, Eivind?
Hilsen PS(T)
Hei, jeg fulgte Krekar saken nøye Kjenner en kurdisk Iraker som kjenner Krekar. Saken er veldig enkel, han har ikke brutt norsk lov. Han er en politisk fange. Samtidig er mannen en ekte terrorist og har beviselig utført drapsordre som har blitt fulgt. Det burde han bli dømt ikke for å bruke ytringsfriheten.
Nei, jeg har ingen mulighet til å se hvilken IP individuelle kommentarer kommer fra selv heller. Jeg ville ikke bekymret meg bare av å kommentere her. Men det skal sies at politiet ikke ser ut til å mangle ressurser i denne saken. Rudolf Christoffersen uttalte i retten at de brukte overtidsmidler til å avhøre hele familien min, for eksempel. Det var visst utrolig viktig å gjøre før jeg fikk anledning til å påvirke vitner. Han holdt tilbake disse avhørene fra advokaten min også helt frem til dagen før fengslingsmøtet, som altså var de "nye opplysningene" han uttalte til pressen at han satt på. Barndomsvenner og gamle lærere ville de også avhøre, og de som ikke ville la seg avhøre skriver de rapport på (for eksempel om kjæresten min basert på intervjuer med henne i avisene, og alt som blir sagt i telefonen). Hensikten med disse avhørene var å få meg erklært utilregnelig, men det funket ikke. Christoffersen var til og med frekk nok til å be om lukkede dører i det siste fengslingsmøtet, for å beskytte familien mot at de falske beskyldningene ment å underbygge at jeg er utilregnelig skulle bli kjent. Dette protesterte vi på, og politiet fikk heldigvis ikke medhold i lukkede dører. Tenk at min evne til å forsvare meg skulle svekkes for å beskytte familien mot ubehagelig oppmerksomhet rundt at de samarbeider med politiet! En stund der så det ut som det skulle gå virkelig ille og jeg kom til å bli et offer for psykiatrien. Da jeg ble fengslet for andre gang var jeg i en vanvittig presset situasjon. Men så begynte ting å gå min vei.
http://www.tu.no/it/2010/04/16/dette-bor-du-vite-om-dld
"Presidenten: Det blir replikkordskifte.
Tone Merete Sønsterud (A) [13:17:46]: Trafikkdata lagres i dag ut fra faktureringsformål. Men Telenor sier i sitt høringsbrev at de har et politisvarsenter som daglig bistår politiet med å spore mennesker i nød og bistår politiet i arbeidet for å oppklare alvorlig kriminalitet. Hvor grensen går for hva som er alvorlig kriminalitet, og for når trafikkdata skal utleveres, er med andre ord en sak mellom Telenor og politiet. Når vi innfører datalagringsdirektivet, innfører vi samtidig krav til strafferamme og domstolsbehandling for utlevering av trafikkdata. Mener Senterpartiet at dette er en svekkelse eller en forbedring av personvernet?"
http://www.stortinget.no/no/Saker-og-publikasjoner/Publikasjoner/Referater/Stortinget/2010-2011/110404/3/
- Hva har Krekar gjort egentlig som tilsier at han fortjener så mye straff?
Han er (tidligere) leder for Ansar al Islam, en militant islamistleder som har drept og torturert et stort antall mennesker, dømt for terrorisme i Jordan, ettersøkt i flere land for terrorisme blant annet. Folk reagerer vel mest på at en kreftsvulst på det vestlige samfunnet som Krekar som er utvist fra Norge og ikke har noen grunn til å være her annet enn å være en parasitt kan drive krigføring mot Vesten og produsere nye mullaher på vår regning. Men det er forsåvidt noe norske myndigheter først og fremst burde gjort noe med om de hadde hatt noen respekt for urinnbyggerne som ikke er urinnbyggere eller hvordan det var.
Det er ganske bred enighet om at man skal ha en lovgivning mot drapstrusler når de er troverdige. Med Krekars bakgrunn som lokal hærfører og terroristleder for en gruppe av verdens verste religiøse skrullinger som dreper et stort antall mennesker hvert år på grunnlag av den typen uttalelser fra personer som Krakar, så skal det ganske lite velvilje til for å tolke uttalelsene han ble dømt for som drapstrusler.
I tilfelle du ikke er klar over det: radikalfeministen "jason_bourne" på VGD.no misbruker bilde av deg på sitt profilbilde.
Har Henrik Birkeland fått advokatbevillning, eller er han fortsatt fullmektig? Og hvilket firma representerer han? Er det fortsatt Alvheim/Hansen; kan ikke se at navnet hans er oppført på deres nettsted.
The Man Says:
Hei Eivind, jeg kan ikke se at saken din står på Høyesterettssaksliste i det hele tatt. Har de bare tenk til å ta den på bakrommet i lunsjpausen?
http://www.domstol.no/Enkelt-domstol/-Norges-Hoyesterett/Sakslisten/
Det er det ene jeg lurer på,
det andre er dette:
HVIS Høyesterett kommer til et annet resultat enn Lagmannsretten, får da deres besluttning i det heletatt anvendelse på din sak?
Det ville jo i såfall være tilbakevirkende kraft.
Siden du etter gjeldende rett, akurat nå, ikke har begått noe straffbart; ville jo det naturlige være at OM Høyesterett kommer til et annet resultat enn Lagmannsretten, ville deres kjennelse være rettskraftig fra og med Høyesteretts offentliggjøringstidspunkt, og først fra og med da ville utgjøre ny "gjeldende rett".
Mitt poeng er at logisk sett skulle du ikke kunne straffes uansett for hva som enn HAR skjedd tidligere, og at den nye gjeldende rett ikke trer i kraft før Høyesteretts kjennelse foreligger.
Logisk sett skulle derved en eventuell endring av gjeldende rett, bare få anvendelse på forhold begått ETTER at Høysteretts kjennelse foreligger.
Tanker om det?
The Man
GRATTIS EIVIND BERGE!!!
Ser ut som om du kan fortsette å spre møkka di her inne gitt. Fint for wifebeater-ne og de 40 år gamle bitre jomfruemennene som følger deg. Kanskje avisene etter hvert lar være å følge deg, så kan du forsvinne tilbake ned i det mørke ingenting der du hører hjemme, mens du frenetisk onanerer til voldsporno og drømmer om en tid da damene sto hjemme med maten klar og kjeften lukket til du trengte en BJ. God bedring Eivind.
Har lest gjennom de siste måneders innlegg på bloggen din, ble nysgjerrig etter mediaoppslag. Ser ingen grunn til at du skal arresteres for ytringene dine, de bør gå under ytringsfriheten.
Men.... Ytringene dine bør i stedet latterliggjøres, makan til sprøyt har jeg aldri lest før... Ut fra innleggene slår du meg som en som er glad i å bruke narkotika (siden du ikke er enig i narkotikalovgivningen), og antagelig har du vært anklaget eller dømt for voldtekt. ALT du skriver om er jo voldtekt og hvor fælt det er at jenter kan anklage så lett menn for voldtekt.
Ta og så voks opp, og slutt å oppføre deg som en tulling...
WWWOOOHHHHHH! Endel sure feminister her i dag. Ja tenk at dere skulle få litt motstand. Det må være fælt for dere at noen skal slå tilbake mot all den dritten dere har forøvet siden 70 tallet; en stadig eskalerende mobbing av menn med skinn av å være moralsk. Godt at dere får litt dritt tilbake jævla feminist-svin!
Har lest gjennom de siste måneders innlegg på bloggen din, ble nysgjerrig etter mediaoppslag. Ser ingen grunn til at du skal arresteres for ytringene dine, de bør gå under ytringsfriheten.
Men.... Ytringene dine bør i stedet latterliggjøres, makan til sprøyt har jeg aldri lest før... Ut fra innleggene slår du meg som en som er glad i å bruke narkotika (siden du ikke er enig i narkotikalovgivningen), og antagelig har du vært anklaget eller dømt for voldtekt. ALT du skriver om er jo voldtekt og hvor fælt det er at jenter kan anklage så lett menn for voldtekt.
Ta og så voks opp, og slutt å oppføre deg som en tulling...
Til Jan Inge. Du trenger ikke repetere meningene dine så mange ganger. Folk her inne, på tross av hva feminister og pk-folka tror, vi mannsaktivister KAN LESE!
Jeg har nå lest en del av innleggene dine Eivind, og lurer også litt på hva det er du er ute etter...? Du snakker om en kommende borgerkrig mellom manneaktivister og "manginas", og er veldig opptatt av at lovgivningen omkring voldtekter er for streng. Er det rett og slett retten til å kunne overfalle kvinner på gata og knulle dem du er ute etter? Og de som ikke synes at det er greit er mannevaginaer og skal dø i en kommende borgerkrig? Er jeg inne på noe her?
Du kunne jo kanskje få litt flere followers om du også tar for deg barna. Har ikke deres rettigheter også kommet litt for langt? Burde ikke en mann som deg selv kunne bestemme selv når de er modne for seksuelt samkvem feks? Da vil du kunne få masse pedofile lesere også. Bare en ide...
Jeg kan ikke svare for Eivind du som skrev siste innlegg her. Men dette handler ikke om å forsvare overfallsvoldtekter. Det som omhandler voldtekt dreier seg om begrepet, "uaktsom voldtekt" altså at kvinner ligger med menn for så å plutselig ombestemme seg om kan dømme menn for det. Altså knulling med angrerett. Ellers så burde det vært slik i en fornuftig verden at menn ikke må kunne dømmes for overgrep bare for å ha berørt en kvinne. Men slik er det idag, og politiet prioriterer disse sakene ekstremt høyt, imotsetnign til hva feministene vil ha oss til å tro. I fremtiden blir det sikkert straffbart for menn å se på porno også. Menn skal kastreres, det er kun de menna som feministene finner attraktive som skal få ha et seksualliv, det er hva feminisme går ut på!
Kan du ikke bare utdype i korte trekk (uten masse fancy ord) hva som er galt med den feminserte staten Norge i dag? Gjerne stikkordsform? Jeg tipper kjøpsloven og diverse ting omkring hva som bør regnes som overgrep, men hva er det som er så ille at det er behov for borgerkrig, eller at du i det hele tatt gjør deg tanker omkring hvorvidt politifolk bør drepes?
Jan Inge, skjønner du ikke at du bare sier noe om deg selv når du sier ting som "jeg ser at du bryr deg om narkotikalovgingen, derfor er du sikkert narkoman, og at du bryr deg om voldtekt, derfor voldtar du"? Du sier jo bare at du er en utrolig egosentrert person som ikke greier å identifisere deg med andre mennesker på helt grunnleggende plan. Det går an å la være å skrive noe om alternativet er å eksponere sitt manglende åndsliv foran tusenvis av mennesker, vet du.
Det er jo også en sak som er utrolig interessant. Om en mann berører et barn vil han bli dømt for seksuelt overgrep, og dette vil han måtte opplyse til enhver arbeidsgiver resten av sitt liv. Det er heller ikke straffbart å beskylde en mann for seksuelt overgrep mot barn, selv om han er uskyldig. Kvinner kan gjøre HVA SOM HELST MOT MENN, MENN ER FRITT VILT I FORHOLD TIL BARN. TYRANNIET MÅ STOPPE, OG DET KUN GJENNOM AKTIVISME!
Hehe det må være litt spesielt for en menneskesky nerd som bor hjemme hos moren og som sikkert sover om dagen og er våken om natten å plutselig være klistret opp overalt. Hehe han er jo bare en tynn mann fra Bergen. Slapp av folkens, den mannen skal ikke drepe noen :)
"Det som omhandler voldtekt dreier seg om begrepet, "uaktsom voldtekt" altså at kvinner ligger med menn for så å plutselig ombestemme seg om kan dømme menn for det. Altså knulling med angrerett".
OK, dette kan jeg være enig i at er problematisk. Men strengt tatt ikke noe å lage revolusjon om? Jeg vil tippe det er en del som kommer unna med voldtekt også på grunn av hvordan lover og regler fungerer. Det er umulig å lage perfekte lover som fanger opp alt på en hundre prosent god måte.
"Men slik er det idag, og politiet prioriterer disse sakene ekstremt høyt, imotsetnign til hva feministene vil ha oss til å tro. I fremtiden blir det sikkert straffbart for menn å se på porno også. Menn skal kastreres, det er kun de menna som feministene finner attraktive som skal få ha et seksualliv, det er hva feminisme går ut på!"
Og her glir det over i masse meningsløs synsing. Sannheten er at alle lover på områder som angår porno blir romsligere. Du ser ting i blader og aviser i dag som var utenkelig for femten år siden. Blader som ALFA og FHM viser masse naken hud, og feministene raser, men det blir ikke strengere lover og regler. De samme feministene står og protesterer utenfor strippesteder uten at folk flest reagerer. Hvis du har blitt avvist av en feminist råder jeg deg til å finne deg en dame som ikke er det. Så enkelt er det. Men jeg mistenker at sånne som deg og Evinid har blitt avvist og derfor ønsker å gi noen skylda for det.
"Det som omhandler voldtekt dreier seg om begrepet, "uaktsom voldtekt" altså at kvinner ligger med menn for så å plutselig ombestemme seg om kan dømme menn for det. Altså knulling med angrerett".
OK, dette kan jeg være enig i at er problematisk. Men strengt tatt ikke noe å lage revolusjon om? Jeg vil tippe det er en del som kommer unna med voldtekt også på grunn av hvordan lover og regler fungerer. Det er umulig å lage perfekte lover som fanger opp alt på en hundre prosent god måte.
"Men slik er det idag, og politiet prioriterer disse sakene ekstremt høyt, imotsetnign til hva feministene vil ha oss til å tro. I fremtiden blir det sikkert straffbart for menn å se på porno også. Menn skal kastreres, det er kun de menna som feministene finner attraktive som skal få ha et seksualliv, det er hva feminisme går ut på!"
Og her glir det over i masse meningsløs synsing. Sannheten er at alle lover på områder som angår porno blir romsligere. Du ser ting i blader og aviser i dag som var utenkelig for femten år siden. Blader som ALFA og FHM viser masse naken hud, og feministene raser, men det blir ikke strengere lover og regler. De samme feministene står og protesterer utenfor strippesteder uten at folk flest reagerer. Hvis du har blitt avvist av en feminist råder jeg deg til å finne deg en dame som ikke er det. Så enkelt er det. Men jeg mistenker at sånne som deg og Evinid har blitt avvist og derfor ønsker å gi noen skylda for det.
Du kan gjerne hevde at hele ideologien baserer seg på egenerfart bitterhet, at man er uattraktiv på damefronten og jeg vet ikke hva... Men det kan jo fint hevdes er grunnlaget for feminisme også. Kvinnfolk som er stygge og er misunnelige på de pene damene, mangler guts og derfor misunnelige på mannlige ledere osv... Men det er ikke god argumentasjon hverken for de ene eller andre meningstilhengerne
Jøss. Her var det kommentert av mange uintelligente idioter. Idioter som åpenbart er rabiate feminister og/eller politifolk som er bitre etter høyesteretts avgjørelse.
The Man Says:
Når det er sagt, så må du faen meg ta å skjerpe deg.
Anti-Feminisme har ingenting med drapstrussler mot Purken å gjøre og Anti-Feminisme har hvertfall ingenting med Anders Behring Breivik å gjøre.
ABB var en feig og sinnsyk liten fitte, som drepte uskyldige unger på en badestrand, for sine forskrudde meningers skyld.
Han holdt en uskyldig 3. part ansvarlig for dette rasist-drit-faenskapet sitt. Han drepte uskyldige og unger.
Han var feig.
Og feighet er DET MOTSATTE av Anti-Feminisme.
ANTI-FEMINISME ER NEMLIG DETTE =
MANNDIGHET.
ANTI-FEMINISME ER DETTE:
Mannens oppgave er å være MENN.
Å VÆRE MANN, vil si å være født Mann.
For Individer som er født Menn, følger plikten og Ansvaret til å opptre og handle som Menn.
Har man en konflikt med noen utfordrer man dem til Duell.
Har man en konflikt med en Mann, løses konflikten Mann mot Mann.
Ved Duell - Som Menn.
Duellen kan være til første blod eller til døden, men dette avtaler partene på forhånd.
En Duell erklæres ved Utfordring.
Utfordringen skal derved forkynnes for kandidaten, slik at kandidaten har mulighet til å godta eller avslå Utfordringen, og kadidaten skal også kunne enten godta eller avslå regelsettet Duellen foreslås arrangert under.
Det vil si at det er feigt å bare true folk på livet uten å gi dem mulighet til å ta imot eller avslå konflikten.
Har du en konflikt med folk som krever et oppgjør, og ikke kan ordnes med forlik, inviterer du dem på Duell.
En Duell skal arrangeres etter rettferdige regler som begge parter godtar.
En Duell skal avholdes på en fastsatt dato som begge parter har godkjent.
HVIS partene begge godkjenner Duellen, og blir enige om regelverket Duellen skal avholdes under og blir enige om hvilke kriterier som skal legges til grunn for at en vinner skal erklæres, bør datoen for Duellen fastsettes av partene i felleskap og legges såpass langt inn i fremtiden at begge parter får anledning til å forbrede seg, samt ordne alle utestående affærer, før Duellen. Derved kan man dra til Duellen uten bekymring for om den ender med seier eller tap, fordi man har uansett ordnet alle forhold og gitt instruksjoner til forvaltere og arvinger om hva som skal skje hvis man mister sitt liv ved Duellen. Dette er den anstendige måten å løse konflikter på.
Å gi motparten både varsel om at man av æresårsaker krever oppgjør gjennom Duell, å gi motparten mulighet til å godta eller avslå tilbudet, og deretter i samarbeid sette en dato som passer for begge, og rimelig tid til å ordne alle eksterne forhold som bør være på plass.("Settle your affairs")
FEMINISTER både er og oppfører seg som feige små fitter.
ANTI-FEMINISTER oppfører seg som MENN.
Vi oppfører oss IKKE som feige små fitter, og vi støtter IKKE umandig adferd av noen art.
MENN skal leve etter ridderes Æreskodeks kalt "The Peace and Truce of God".
"The Peace and Truce of God" pålegger oss å beskytte "Widows and Virgins"
MENN skal altså beskytte "Enker og Jomfruer".
MENN skal altså beskytte "Kvinner og barn". Å beskytte Kvinner og Barn innebærer selvsagt å bestemme over dem også.
Så Eivind, jeg forstår ditt hat mot Feminststaten som pisser på disse verdiene.
Men ikke FAEN om Anti-Feminismen skal assosieres med noe Umandig eller Feigt, slik han fitta Breivik som drepte forsvarsløse folk, inkludert Jomfruer og Enker.
Feminismen er må du være klar over et modernistisk fenomen.
Anti-Feminisme er derfor å nekte å endre seg og nekte å oppgi sine verdier. Vi kommer aldri til å endre oss jævla millimeter.
Anti-Feminismen står for det samme som MENN har stått for siden tidenes morgen. Vi er menn og vi skal ikke endre oss en jævla millimeter.
Vi skal for ALL TID stå for det nøyaktig det samme vi gjorde ved tidenes morgen.
Det er Anti-Feminisme
FIRST. LAST. ALWAYS.
Synes the man skriver en del tull. For det første er man ikke primært mann og kvinne, men et individ, med alt det måtte innebære. Det skal ikke være overordnede regler som skal bestemme hvordan jeg skal oppføre meg basert på mitt kjønn.
Samtidig er jeg uenig i den polariseringen mellom menn og kvinne. Det du snakker om er feighet versus modighet. Alle kvinner er ikke feige, aller menn er ikke modige. Modighet er dessuten tilknyttet personlighet og livssituasjon. Noe som kan være modig for en person kan være trivielt for en annen.
Når du snakker om ærlighet er jeg enig med deg. Det er viktig å opptre rederlig, og jeg er enig med at eivind bør skjerpe seg, noe han også har gjort. Å hylle en feig jævel som ABB er forkastelig.
Man kan jo registrere at den eneste dissenterende dommeren i høyesterett, selv er en rabiat feminist(og kvinne)!
Man kan videre registrere at dette er andre sak om varetektsfengsling som politi"advokat" Rudolf Christoffersen har tapt nå i løpet av kort tid. Også da ble det tap i både lagmannsrett og høyesterett. Da, som nå, nektet taper-Rudolf å kommentere tapet.
Javel? Hvilken sak er det? Link? Han Christoffersen virker langt fra god for å si det mildt. Det er noe så ekstremt nidkjært over den mannen. Mannen er farlig!
Det er ikke noe motsetningsforhold mellom mann og kvinne. Det er derimot et motsetningsforhold mellom menn og feminister, av begge kjønn.
Klarer ikke du som skriver så mye å forstå noe så enkelt, er det best at du finner deg et annet sted å spre tåpelighetene dine! OK?
Taper Rudolf:
http://www.lovdata.no/hr/hr-2012-01435-u.html
http://www.ba.no/nyheter/article6137436.ece
Jeg har til dels stor forståelse for antifeminismebevegelsen, og er enig i at det er mange feminister som er helt rabiate. Men de utgjør en mikroskopisk del av samfunnet vårt. Det er den samme triste lille gjengen som sogner til Ottar og de miljøene der. Å snakke om borgerkrig og påstå at politiet er en del av en eller annen feministisk konspirasjon som gjennomsyrer samfunnet vårt er jo bare helt latterlig. Og ikke minst fullstendig ødeleggende for alle oss som ønsker å arbeide mot Ottar og den gjengen der.
The man snakker om plikten og ansvaret om å opptre som menn. Javel greit nok. Men skal ha rett til å definere hva den opptredenen består av?
Mitt ståsted er nemlig råderetten over eget liv. Jeg vil kunne ta mine valg uten at andre skal blande seg. Om jeg er homse, transe eller bilmekaniker eller hva som helst, skal ingen kunne diskreditere min verdi som menneske.
Motsetningsforhold mellom feminisme og kjønn er jeg forsåvidt enig i.
At det finnes et overordnet motsetningsforhold mellom kvinner og menn tror jeg man kan argumentere for. Det dreier seg noe om mannlige og kvinnelige verdier, men jeg tror fint man kan leve i symbiose...
Nei. Du forstår at rabiat feminisme har gjennomsyret samfunnet når en politileder(Rohde) i Oslo går ut og advarer gutter mot å ha frivillig seksuell omgang med villige jenter som er beruset(uavhengig av beruselsesgrad) og samtidig sier at hun ikke skjønner at de(guttene) tør.
Videre når man ser at en minister(Thorkildsen) tar direkte personlig kontakt med politietterforskere for å få gjenopptatt etterforskingen i en påstått incest-sak som allerede er ferdig etterforsket og mannen er renvasket og i tillegg har vunnet eneomsorgen for barnet sitt i flere rettsinstanser. Da forstår man at feminismen har gjennomsyret og forpestet samfunnet vårt og at det er på tide å slå tilbake!
Tror nok at The Man og Ildvinge er en og samme person - helt samme skrivestil.
De sakene du sikter til er forferdelig fortvilende. At ikke kvinner synes det er pinlig at staten degger sånn med dem. Vil de ikke ta ansvar for sine egne liv? Thorkildsen er kriminell, det er straffbart det hun gjorde. Men har aldri sett noen sak på henne, hun som stod frem i media som et overgrepsoffer fordi en mann hadde berørt bena hennes da hun var ute på byen.
Når det er sagt, så gratulerer jeg deg med friheten Eivind.
Og jeg gratulerer deg med en seier over Feministstaten, selv om jeg mener det var feil av deg å true det stakkars politiet.
Jeg er glad du vant, selv om jeg mener det var helt på trynet å holde det stakkars Politiet ansvarlig for Feministstatens overgrep.
Som Anti-Feminist og Mann gleder jeg meg over at mine Anti-Feministiske Brødre ikke sitter i spjelet, så får vi heller gjøre opp internt oss imellom når vi er uenige om ting.
MEN NÅR DET ER SAGT EIVIND: FOR FREMTIDEN, PRØV Å IKKE DRITE UT OSS ANTI-FEMINISTER, VÆR SÅ SNILL.
For meg er Anti-Feminisme en Æressak, og jeg ble født Anti-Feminist og jeg kommer til å dø som Anti-Feminist.
Da ville jeg satt pris på om du gadd å ta hensyn til det og huske på at dine kommentarer reflekterer tilbake på oss alle.
Så derfor ber jeg deg ikke blande kortene.
Vi hater Feminismen, ja.
Vi hater Feminister, ja.
Men der går også grensen.
Anti-Feminismen STØTTER IKKE Anders Behring Breivik.
Anti-Feminismen STØTTER IKKE NOE VED ANDERS BEHRING BREIVIK.
Det har vi aldri gjort og det kommer vi aldri til å gjøre.
Vi skal nedkjempe Feminismen, ja.
Vi skal gjenopprette Patriarkatet, ja.
Men vi skal nedkjempe Feminismen som Menn og ikke som feige små fitter som ABB.
Det vil si at vi skal nedkjempe Feminismen på en Ærerik måte, som det sømmer seg Menn.
ABB er en feig jævel som bragte vanære over seg selv på alle måter. Han drepte uskyldige og forsvarsløse unger på en badestrad og tilfeldige uskyldige forbipasserende, for å fremme sine forskrudde og rasistiske mål.
Fordi han han hatet Muslimer.
Det gjør ikke vi.
For oss Anti-Feminister er alle Menn Brødre, uavhengig av rase eller Relgion.
Vårt kjønn gjør oss uansett til Brødre.
Og som brødre skal hver mann herske - simpelten fordi han er Mann.
Hver mann skal herske som konge i sitt eget hus og over sine egne kvinner, barn og familie.
Vi skal leve som Menn og Dø som Menn, og aldri tillate at en kvinne bestemmer en dritt på noen som helst måte.
Men alt dette skal skje på en Ærerik måte, og på en måte som reflekterer vår storhet og stolthet som MENN.
Det skal ikke skje med feige, jævla, ekle midler.
Det skal ikke skje ved løgnaktige Feminist eller jente-lus midler.
Det skal skje med Rett, Sannhet, Ære og Rettferd.
Alle fighter skal være fair.
Ingen lugging eller biting eller slag under beltestedet.
Og kvinner og barn skal så Faen ikke blandes inn under noen omstendighet.
Vi er IKKE på "Høyresiden" eller på "Venstresiden".
Vi er ene og alene Feminismens fiender.
Invandrere, Muslimer, Romfolk, og alt mulig annet er våre Brødre så lenge de er Menn.
Alle Menn er våre Brødre.
Vi har ingenting imot å betale skatt eller avgifter eller sånne greier.
Vi tillater bare ikke okkupasjon eller dekonstruksjon av Patriarkatet.
Og kommer til å kjempe for frigjøring av Patriarkatets territorium, mot de feministiske okkupasjonsstyrkene.
Tyskerne okkuperte Norge i sin tid.
De allierte styrkene sendte dem tilbake til Tyskland til slutt.
Denne gang er det Feministene som har okkupert Vesten. Via sleipe, jævla, feige bitche-metoder har kvinner sneket seg inn på Mannlige Territorier.
Disse Territoriene skal vi ha tilbake. Hver eneste kvadrat-centimeter.
De nye allierte styrkene kommer til å vinne til slutt, og på samme måte som vi sendte Tyskerne tilbake til Tyskland - DER DE HØRER HJEMME,
På samme måte som vi sendte Tyskerne tilbake til der de hører hjemme, på samme måte skal vi sende Feministene tilbake TIL OPPVASKBENKEN - DER DE HØRER HJEMME.
Og så enkelt er det.
"Vi vil oss et Fritt Patriarkat!"
ALL MAKT TIL FAR.
drama plz
Bruk peppersprayen på en femnazi! Gjør det idag, vær glad i morgen, menn er din venn!
"Ildvinge/The Man/All makt til Far" begynner å bli slitsom.. Den retoriske rytmen er alltid den samme, det er særdeles mange avsnitt/punkter, og det er en merkelig bruk av stor forbokstav midt i setninger (er den bevisst, er det en kode der.. ?)
http://blogg.torvund.net/2012/07/27/offentlig-eller-ikke-offentlig/
If the last speaker is Norwegian, then that's indicative of the compact majority syndrome Norway suffers from, and the fact that Norway is among the most conform societies in the world (along with Korea, Pakistan and India - oh hey, they have lots of terrosts and gun spree maniacs there, too, don't they??)
These are the kinds of societies that spawn the likes of ABB.
The magnitude and scale of what ABB did, may or may not be indicative of just how conformist Norway is, how politically correct and how stifling.
In any event, ir's not true that Norway hates Eivind Berge. Some do, some don't. Those who don't count in the tens of thousands, quite surely (apart from the police murder fantasies that are in Eivind's past).
Also, note that Eivind hardly ever endorsed rape. He was making rhetorical points. He's spent months and months stating that he does not condone of rapes, and now he's spent a few weeks retracting the police statements.
Thing about Eivind is that he is honest. One of my most succesful friends, a very close buddy, shared with me, at around age 20, that he had fantasies about raping women. He is now the most well-adjusted man I know, is happily married and has three kids. Many others say similar things at times. Personally, at the time he mentioned it to me, I had never felt any such desire. Also, I had never had a gf (he had had several, he's always had superb physique, 6,1 tall, wealthy parents etc), and never had sex (if I recall correctly). I was very romantic and an ingenue, fell in love with girls/women. Years later, I've had murder and rape fantasies towards ex-gfs, but only when treated unfairly/having been used, and at a peak of raw emotions and provocation (and only when alone, for hours, where tensions build up - so I know where Eivind is coming from). I of course have also held murder fantasies, like most people have (a majority, given enough time/life span) - and against various people. Not so much anylonger - one gets more mature (or it varies with physical shape and testosterone levels etc).
Thing about Eivind is that he's among the incredibly few people in Norway who dare to write in a way where he can be identified, about his innermost feelings. It's like a raw, open diary, and it resonnates with many. He's been fully intellectually honest, sharing exactly which thoughts he's held at the time. This is somewhat admirable (although restraint is admirable as well). It's wrong to say that he's made any diret threats - he never did. Hence he was never charged with any such either.
Ps. I would never haver raped anyone, and hardly killed anyone either. Most men are incapable of actual rape, as our genital shrink, rather than grow, when we recognize fear in our sexual partners. (Fearsome women could take note of this - actual rapists, who go through with it, are sexual deviants, in general.)
genitals, not "genital"
Ojda. Her var det både mange personangrep, og folk som ikke har lest bloggen din skikkelig.
Det røper mye om intelligensen til folk som tror at det er en sammenheng mellom formue/inntekt, sivilstatus og gyldigheten på argumentene dine.
Det virker som om noen seriøst får seg selv til å tro at 2+2 ikke er lik 4 hvis det er feil person som kommer med påstanden. 2 + 2 er alltid lik 4!
Det var mye rart man kunne si om Pythagoras. Han ofret blant annet mat til gudene. A^2 + B^2 = C ^2 uansett hva pythagoras sa og gjorde ellers.
Mulighet for å legge ut selve siktelsen? Eller peke på hvor den er.
H.rett skriver i sin dom at "siktelsen beskriver handlinger som er straffeverdige". Det vil garantert bli brukt ved senere anledning av feministene som et halmstrå. Så det hadde vært av interesse å sett selve siktelsen også.
Forstår dessuten om offentliggjøring av siktelsen ikke er ønskelig.
mvh
Skal høre med advokaten min om jeg får kopi av siktelsen. Det blir isåfall over helgen, da han er på ferie denne uken.
Jeg er interessert i å offentliggjøre mest mulig av dokumentene i saken, så det er helt greit for meg.
Helst skulle jeg offentliggjort politiavhørene også, til skrekk og advarsel for hvordan det går når familien samarbeider med politiet, men de får jeg bare lese foran advokaten. Familien sa de villeste ting. For eksempel sa min far, basert på sin egen fantasi (han bor ikke med meg og har ikke den fjerneste anelse om hva jeg gjør på), at jeg bare "isolerer meg på rommet" og at dette er tegn på at jeg er "syk." Han mente jeg må ha vært syk i mange år og trengte "hjelp." Hele familien mente at jeg burde "behandles" for holdningene mine. Heldigvis var ikke rettspsykiateren enig med amatørdiagnosene deres, for ellers kunne det endt riktig ille.
Her snakker vi tydeligvis familie med ubegrenset tro på autoriteter, samt en far som innbiller seg at han er Jens Breivik light..
Kult at alle kan skrive de villeste ting her på bloggen din uten å bli sensurert.Jo villere jo bedre. Få det ut..hehe.
Sinnsyyykt ass.
Drit i å kalle schizofrene folk for dyr( "Hvis abb blir erklært utilregnelig kan man like gjerne kalle ham et dyr" Dette sto skrevet på engelsk her inne på den morsommme bloggen din-masse artig å kommentere her inne)
Dyr er stort sett koselige vesener ,så ikke driv og spre løgner om våre firbente venner,pliis
....? :-D
Noen gang sett en grevling i hagen,eller hatt en i taket?
Etter min mening er det altfor få dyr i landet vårt.
Ja til flere dyr i hagen!
Ja til kuk og pupper i avisene!
Hun engelske regjeringsdama med nei til pupper
igår er helt i utakt med folkemeninga. Hun burde heller jobbet for å få flere menn uten underbukse inn i avisene i tillegg til puppene.
Alt som henger utenpå kroppen bør frem i nyhetsbildet.(Kanskje med unntak av utlagt tarm og ekle hårete vorter.)
Det er generelt aaaltfor mye politisk stoff i avisene nåtildagz.M.a.o.; Mere pupp og kuk i avizene våre! Kropp er gøy!:-)
English tranzlation: More penis and bare titz in the newzpaperz!
Mental helse-utredning er for pingler. Ekte galskap erklærer seg selv.Anbefaling;
Kom normalitetsdefinisjonsapparatet i i forkjøpet med egendefinert diagnose. La Dem inspirere av alle de morsomme ordene (neologismene) psykiatrien bruker som merkelapper på folk:
Vri så litt om på dem, og vips,så er du på nett med selv den mest garvede psykiater. Jeg foreslår
; Kverulantis paranoia pluss dyssosial personlighetsforstyrrelse =(syntese):Dissidentisk forstyrrende autonom personlighet;Definisjon; Personlighet som liker å utfordre/tibakevise påstander av konsensus karakter. Din diagnose er da; banebrytende forskersinn med tilsnitt av overdreven betoning av teoris med tilsnitt av manglende bakkekontakt som ligger godt innenfor normalen,pasientens alder og geografiske begrensning tatt i betraktning.Som enhver ung gravende journalist med respekt for seg selv,m.a.o. (Beklager at denne diagnosen ikke er implementert i psykiatriens manual,foreløbig. Staten i staten jobber på spreng med saken:)
Selvstendige gravende journalister er dessverre på rødlista over utdøende arter. De som er igjen er henvist til uglesette nettaviser som f.eks . vaken.se, veteranstoday., abeldanger,.folketsinfo. og så videre.
Advarsel!!!!:De nevnte nettsider har mer stoff om brystkreft og behandling/ mulige årsaker bak/kurer for enn faktisk avbildede kvinnebryst.
Dissidentisk forstyrrende autonom personlighet er jo en diagnose som trenger en forkortelse må vite.Beklager at dette ble henglemt. Det skal selvsagt være(For å fremstå som seriøst)
DFAP
Hypotetisk (eller ?)avisoppslag:
"Flere og flere i samfunnet lider av DFAP og må medisineres med dertil høvelig medikasjon som roer ned symptomene ifølge eksperter(Faktaboks:eks. på symptom: pasienten viser tendenser til selvstendige tanker utenfor godkjent normal tankevirksomhet. Pasienten viser sterk motvilje mot å bekjenne seg til konsensus som virkelighet-dette definert som "virkelighetsflukt" for allmuen som ifølge eksperter er et alvorlig symptom som må medisineres Legemiddelindustrien har gode pålitelige medisiner for å regulere og nedtone slike symptomer)
Hold deg så langt unna psykiatri som mulig.
Å snakke med en psykolog,medmenneske ,venn med visdom, coach,terapeut er noe helt annet.
Stigmaet man får i pannen av den nevnte institusjon er nærmest umulig å bli kvitt. Jødestjernen under krigen var bare blåbær i forhold. For de som overlevde,riktignok-de fikk i det minste oppreisning av statene rundt omkring i Europa.Barnehjemsbarn har fått såkalt oppreisning,femti år etterpå...
Men,nei,som sagt,hold deg lengst mulig unna den nevnte samfunnsinstitusjon,psykitrien. Jeg lover deg at de færreste der er "animals".Tvert imot. Moralen blandt innlagte "psyke"folk jeg har møtt der som pleier og som livsutslitt pasient(pause-en psykisk influensa) er mye høyere enn noen gidder å skrive om i avisen. Der er det fotball som gjelder. Og pupper og vold. Jotakk,eller kanskje neitakk,heller.Alt godt til dere unge,som skal løfte verden til et høyere nivå ,generasjon for generasjon.
Men dette får du sjøl finne ut av,selvfølgelig:-)
Hvorfor man skriver på nett: Fordi man har så mye på hjertet.
Blogger er supert og kommentarfelt er supert.
Vi har alle mye på hjertet og vil helst si det til hele verden.Da er jo internett genialt,for man kan lese ulike meninger og bli opplyst.
Det kan være alt fra a-å og det er galskap å arrestere folk for deres meninger.
Din tanke er fri,lyrics/sangtekst; Tekst:http://www.lu.hio.no/ENGELSK/E1/CPP/group5/tankefri.html
Det er ikke en naturlov dette,men natur er fri for slike menneskesaker.
Som tanken er fri må også blekket få renne fritt.Selv om blekk ikke er så moderne å skrive med nåtildags.Blekk i gåsetegn. Noen få bruker penn og papir selv nåtildags for å uttrykke sine frie tanker fr a-å.Særlig i land hvor internett ikke er så lettilgjengelig ennå.Det kan være en nyttig ting hvis strømmen går over lang tid.Live uten PC finnes osv..man trenger ikke despe m.a.o.
Verdens gang/Vredens gnag.
Det var det jeg hadde på hjertet idag.
Takk for oppmerksomheten.
Anonym er bra. Man har da dannelse allikevel,og den kom inn med morsmelken.
Det er en ting jeg ikke forstår angående den såkalte femiskolen.
Mange gir uttrykk for at skolen er lagt opp for jenter som sitter stille i klasserommet og at dette er noe nytt som kom på syttitallet.
Men det var da ikke noe anderledes før den tid? Gå tilbake til 1800-tallet og finn at de guttene som raste rundt i klasserommet fordi de hadde så mye gutteenergi og testosteron,ja de fikk gjerne smake spanskrøret,eller satt i en skammekrok.
Teorien om femiskolen for jenter som noe nytt er herved (lettvint og overfladisk) debunka.
Hilsen mytesprenger`n fra Svarteskauen.
Ps. Det er kanskje mer macho å piske elever med spanskrør over ræven hvis de ikke sitter stille,men like lite som idag fikk gutta løpe rundt og hoie fritt dengang. Ikke jentene heller.Det finns alltid jenter fulle av energi også, om ikke like vanlig. Regner slike unger som friske og sunne,jeg,men det er en annen sak.
Frisk og sunn helt av seg sjøl uten redigering har jo aldri vært statsidealet.Høh.( Fjompekloden vår er veldig morsom og sjarmerende komisk,hvis man ser ordentlig godt etter.Men En God Latter forlenger livet og det er IKKE samfunnsøkonomisk heldig at livet forlenges nevneverdig ved hjelp av lyse sinn-ergo må humøret holdes nede med jevnlige tragedierapporteringer,avflatende medikamenter til barn(ritalin til naturlig sprelske barn,osv) )samt uhorvelig dystre fremtidsutsikter hjulpet frem av krig,gjeldsslaveri, sykehuskøer og statistisk beviselig skyhøy forekomst av pizza grandiosa på norske kjøkkenbord.Ikke et vondt ord om dama på Stabburet,men hvor ble det av den gode maten?Den uten rester av DDT og genmanipulerende uhumskheter for eksempel? Champagne? Canapeer? Russisk Kaviar?:-)
Kanskje det har mer å gjøre med selve undervisningen enn å sitte stille? Hva som undervises og hva som verdsettes at elevene lærer? Hvordan prøvene er lagt opp og karaktersettingen?
Jeg vet ikke helt om jeg tror på det med femiskolen heller, men noe må det jo være som gjør at gutter henger etter mer enn før.
Post a Comment